Disztribúció

Az Estraco a behozott, itthon termelt/termeltetett vagy exportált termékek fogyasztóhoz történő eljuttatásában ahol lehet, közvetlen kapcsolatok kiépítésére törekszik mind eladói, mind vételi pozícióban annak érdekében, hogy minél versenyképesebb árat tudjon produkálni a saját márkás piacokon, ugyanakkor nem kompromittálva a minőségi szolgáltatást és tevékenységet, ami a márkaépítő tevékenysége során különösen nélkülözhetetlen.

A Társaság az értékesítési csatorna (hazai és nemzetközi tulajdonban lévő kiskereskedelmi láncok, nagykereskedők, C+C) csaknem valamennyi szereplőjével kapcsolatban áll közvetlen, vagy közvetett módon. A termék fogyasztókhoz történő eljuttatása értelemszerűen magában foglalja az értékesítést elősegítő trade marketing eszközök alkalmazását (polchely, ár, promóció, merchandising). A trade marketing eszközök intenzív alkalmazásának elsőrendű célja, hogy az értékesítés, ill. elosztás pull rendszerű, azaz vevőorientált legyen.

Ami a szolgáltatások színvonalát illeti, büszkék vagyunk arra, hogy a vevőinktől kapott scorecard-ok csaknem mindig 100% teljesítésről számolnak be.

Az Estraco munkatársai biztosak abban, hogy az évek során szerzett tapasztalat, a munkatársak elkötelezettsége a profi szolgáltatások mellett, valamint a magyarországi és külföldi partner network megbízható, hatékony partnerré teszik a Társaságot meglévő és új ügyfeleink szemében.